Top 7 cele mai bune alternative la Manychat...
Ce este ManyChat ?Alternativă la Manychat În epoca contemporană, marketerii doresc software Chatbots care va stimula conversia vânzărilor, implicarea clienților și reclamele sociale. Acest l...
Ce este ManyChat ?Alternativă la Manychat În epoca contemporană, marketerii doresc software Chatbots care va stimula conversia vânzărilor, implicarea clienților și reclamele sociale. Acest l...
Introducere Știm că în viața noastră de zi cu zi avem atât de multe opțiuni în jurul nostru în orice. Când ieșim din casă avem mai multe opțiuni în piață. Și alegem întotdeauna intelige...
Introducere Cumpărarea unui produs nu se decide brusc, există un anumit criteriu de alegere a fiecărui produs înainte de a-l cumpăra efectiv. Acest criteriu poate fi orice: un cumpărător pur...
Ce este un Client?Un client este o persoană fizică sau o companie care vinde produse sau servicii ale unei alte companii. Consumatorii sunt importanți pentru că economisesc bani; fără ele, o...
IntroducereFie că ești un manager de viață care ajută oamenii să-și stabilească obiective și să atingă obiectivele personale sau un manager de viață care lucrează cu directori de companie, scopul tău ...
IntroducereCompania ta poate fi interesată de marketing sau vânzări prin chatbot AI, dar sincer, nu știi niciodată de unde să începi.La început, poate te-ai gândit la camerele de chat ca pe un lucru d...
Chatbots Instagram sunt soluția modernă pentru problemele moderne, au făcut ca volumul de muncă uman să fie ușor de gestionat și sunt de mare ajutor atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii...
Introducere Știu că cauți un chatbot pentru un site web. Dar dacă îți spun că poți construi chatbot pentru un site web fără abilități avansate de programare. Nu crezi că sună interesant...
IntroducereMarketingul prin chatbot este o modalitate de promovare a produselor și serviciilor folosind un chatbot – o aplicație computerizată care interacționează cu utilizatorii cu ajutorul unor sce...
IntroducereAstăzi lumea se îndreaptă către automatizare. Cererea de interacțiune instantanee și satisfacție a clienților este peste tot. Și continuă să crească. Acest lucru este valabil...