Introducere -

Platformele de chatbot AI au revoluționat modul în care utilizatorii interacționează cu companiile. Tot mai multe companii profită de roboții AI interactivi pentru a-și îmbunătăți strategiile de implicare a clienților. Fiecare companie are cerințe diferite și trebuie să implementeze o strategie eficientă de chatbot care să se potrivească utilizării lor.

57% dintre companii sunt de acord că robotii de chat oferă o rentabilitate excelentă a investiției (ROI) cu un efort minim. Evident, ecosistemul bot s-a schimbat pentru multe companii care folosesc marketingul prin chat, iar scopul este: Serviciu rapid, creativ și ușor pentru clienți.

Având platforma chatbot potrivită, vă ajută să construiți un bot puternic pe site-ul dvs. web sau Facebook, să implicați utilizatorii 24-7 și să oferiți informații instantanee ori de câte ori este nevoie. 

Joacă un rol important în proiectarea celor mai buni roboti de chat AI pentru companii care servesc drept linie directă între problemele consumatorilor și soluții.

Pentru a vă simplifica interogările, am ales cele mai bune planuri de creare a botului de planuri de acțiune.

Ce este o platformă de chatbot AI?

Un chatbot este un program de calculator specializat care folosește inteligența artificială (AI) pentru a interacționa cu oamenii, fie prin introducere audio sau text.

Programatorii fac ca chatboții să imite în mod realist modul în care oamenii vorbesc ca parteneri de conversație.

De ce ar trebui oamenii să folosească platformele de chatbot AI?

Un chatbot poate îmbunătăți și implica interacțiunile utilizatorilor cu mai puțină intervenție umană.

Acest lucru elimină blocajele în asistența clienților care pot apărea atunci când cererea depășește resursele.

În loc să aștepte în așteptare, utilizatorii pot obține răspunsuri la întrebările lor în timp real.

Lista platformelor chatbot -

  1. Chatbot Botrise
  2. Many Chat
  3. Mobilemonkey
  4. REVE Chat
  5. Chatfuel
  6. Yellow Messenger
  7. Pandorabots
  8. Creator de chatbot HubSpot
  9. Wit.ai

Platforma AI chatbot este cea mai bună platformă de roboți de pe piață și un instrument bazat pe caracteristici. modele antice și argumente pro și contra, ajutându-vă să luați decizia corectă și apoi puteți construi un chatbot bun.

1.Botrise Chatbot –

Caracteristici cheie

1) Răspuns Instagram; Acum, urmăritorii tăi de pe Instagram nu se vor simți niciodată ignorați. Cu ajutorul Botrise puteți răspunde automat la comentariile lor Instagram.

2) postare pe Instagram; Partajați videoclipuri sau imagini pe Instagram. Puteți automatiza toate sarcinile utilizând funcția noastră de postare programată, a Botrise și multe altele.

3) Meniu contactless; Meniurile cu coduri QR fără contact sunt aici pentru a rămâne, iar acum poți crea un meniu virtual pentru restaurantul tău și chiar să vinzi.

4) Marketing analitic; Dezvoltă-ți afacerea cu uimitoarea funcție Analytics a Botrise, unde poți obține Pagina Facebook și Messenger Analytics pe un tablou de bord dedicat pentru rapoarte grafice.

5) integrare WordPress; Partajați conținut prin WordPress, cea mai populară platformă de blogging din lume, sau pe site-ul dvs. WordPress, sau ambele.

6) Importați abonați anteriori; Doar cu un singur clic, veți putea importa toți abonații anteriori de mesagerie în botul Botrise.

7) comentariu automat pe Facebook; Comentează automat comentariile lăsate la postările create de Pagina ta de Facebook. Comentează pe baza cuvintelor cheie sau folosește răspunsuri standard sau fă-ți propriul răspuns.

8) Facebook Messenger Bot; Automatizați răspunsurile Facebook Messenger la cele mai multe întrebări frecvente ale clienților, calificați clienții potențiali, stabiliți întâlniri, vindeți produse și multe altele.

Avantaje –

  • Cel mai bun suport tehnic.
  • Puteți automatiza postarea Instagram, Dm Instagram, răspunsul, comentariile.
  •  Meniuri de coduri QR fără contact.
  • Doar cu un singur clic veți putea importa toți abonații dvs. (Ușor de utilizat)

Contra  -

2. ManyChat –

Această platformă este, de asemenea, unul dintre cele mai bune instrumente care vă permite să creați roboți Facebook Messenger pentru a vă comercializa marca.

ManyChat este o platformă de chatbot IA acceptată pe scară largă care automatizează și combină Facebook Messenger și SMS pentru a-ți dezvolta afacerea. 

Este o platformă excelentă pentru a vă construi chatbot și este implementată pe Messenger pentru cazuri de utilizare în vânzări, marketing și servicii pentru clienți.

Caracteristici cheie

  • Automatizați conversațiile. 
  • Segmentează-ți contactele.10 etichete de clienți
  • Asistență prin e-mail, oricând

Avantaje –

  • Economisiți timp și bani. Integrari la instrumentele pe care le utilizați deja
  • Fă-l al tău. Fără branding ManyChat
  • Asistență prin e-mail, oricând
  • Se integrează cu ușurință cu instrumente terțe.

Contra -

  • Suport tehnic slab.
  • Nu este disponibil niciun canal de asistență WhatsApp.

Prețuri -

ManyChat Oferă planuri gratuite și plătite.

Planul pro începe de la 15 USD/lună pentru 500 de abonați și de la 145 USD/lună pentru 25.000 de abonați.

3. MobileMonkey | Platforme Chatbot (2022)

Acest chatbot este cea mai importantă platformă OmniChat din lume. MobileMonkey este singura platformă care permite marketerilor să creeze roboți publicitari Facebook, roboți SMS și chatbot web nativi într-un singur loc. și WhatsApp.

Caracteristici cheie

  • Automatizare Instagram facebook
  • Boții lucrează în chat web, SMS și Facebook
  • Platforma MobileMonkeychatbot permite companiilor să schimbe conținutul de marketing prin chat pe orice platformă de chat.
  • Automatizați urmărirea și conducerea.

Avantaje –

  • Ușor de utilizat, fără codificare necesară pentru configurare
  • Acceptați Paypal și Stripe 
  • Primiți alerte despre clienți potențiali de calitate

Contra  -

  • Capacități normale de raportare
  • Este limitat doar la Facebook Messenger. 

Prețuri -

MobileMonkey oferă atât planuri gratuite, cât și plătite. Planul Pro începe de la 14 USD/lună și 50 USD-500 USD/lună Taxe Chatbot al agenției, planul de echipă de la 199 USD/lună.

4. REVE Chat | Platforme Chatbot (2022)

Chatbot este un software de chat live bazat pe cloud, multicanal, care ne ajută să asistăm clienții noștri virtual cu asistență pentru co-browsing prin chat live.

Acest chatbot oferă generator de flux vizual, transfer uman, declanșări automate.

Caracteristici cheie

  • Generator de flux vizual
  • Întrebări frecvente
  • Predarea omului
  • Analiza sentimentelor
  • Opțiune de rezervă

Avantaje –

  • Vizați vizitatorii site-ului dvs. cu mesajele potrivite la momentul potrivit cu declanșatoare de chat proactive bazate pe adresa URL.
  • Antrenează-ți chatboții cu normalizare și învățarea automată în bloc 

REVE Chat Permite conectarea cu calendarul dvs. Google pentru a rezerva întâlniri și întâlniri într-un mod simplu.

Contra -

  • Nu este disponibil pe canalul WhatsApp. dar în curs de dezvoltare și va fi disponibil în curând.

Prețuri

     Planul standard începe cu 13,5 USD

     Plan avansat 22,5 USD

     Enterprise 45 $

5.Chatfuel | Platforme Chatbot (2022)

Chatfuel este liderul platformelor de chatbot de pe piață pentru Instagram, Facebook, messenger. Puteți crea chatbot conform cerințelor dvs., oamenii își pot comercializa produsul cu ajutorul chatbot-ului cu ajutorul chatbot-ului, puteți rezolva și întrebările clienților.

Caracteristici cheie

  • Automatizați întrebările frecvente și reduceți costurile
  • Platformă ușor de utilizat pentru construirea de chat
  • Creșteți vânzările cu o campanie de picurare bot 
  • Automatizați întrebările frecvente și reduceți costurile de asistență

Avantaje –

  • Platformă ușor de utilizat pentru construirea de chat
  • chatfuel oferă suport în aproape 50 de limbi.
  • Rambursare în 30 de zile pentru toate planurile noastre plătite

Contra -

  • Prețurile sunt prea mari
  • Validari stricte pentru secvente predefinite.

Prețuri -

Chatfuel oferă un plan de traseu pentru 50 de conversații gratuite, Antreprenor

 Costul planului 10$ Costul planului de pornire 40$ Planul de afaceri mici costă 125$ acesta este prețul combustibilului pentru chat.

 6.Yellow Messenger | Platforme Chatbot (2022)

Yellow messege carrier este o platformă care creează asistenți virtuali la scară largă pentru a avea un impact pozitiv și, de asemenea, pentru a ajuta la creștere. Este bine pentru orice echipă de conversație pe care o ai care lucrează în echipa ta de operațiuni, adică serviciul pentru clienți, biroul de service etc.

Caracteristici cheie -

  • Yellow Messenger are automatizare WhatsApp 
  • Ele oferă asistență pentru clienți 

Avantaje –

  • Oferă preluare prin chat live
  • Notificări push atunci când se generează implicare

Contra -

  • Fără marketing bazat pe locație
  • Lipsa documentatiei.

Prețuri

Pentru prețuri, Yellow Messenger, trebuie să solicitați o demonstrație pentru a obține prețul Yellow Messenger.

7.Pandorabots | Platforme Chatbot (2022)

Pandorabots este o platformă de chatbot AI care permite oamenilor să creeze un chatbot pe site, aplicații mobile și aplicații de mesagerie. Cadrul de chatbot Pandorabots se bazează pe inteligența artificială.

Caracteristici cheie

  • Inteligență decât decizia ta obișnuită 
  • Adăugați cu ușurință text-to-speech și text-to-speech
  • Scrieți scripturi AIML în orice limbaj natural

Avantaje –

  • Fără blocare a platformei, descărcați codul dvs
  • Implementați pe canalele de mesagerie sau de voce

Contra -

  • Pandoraboții folosesc propriul limbaj
  • Pandorabots nu poate licenția și descărca 

Prețuri

Pandorabots au 2 săptămâni de încercare gratuită și planul lunar începe de 19 USD,

Planul Pro costă în jur de 199 USD, iar pentru întreprinderi trebuie să îi contactați

8. Creator de chatbot HubSpot –

Hubspot este un serviciu de marketing, o platformă CRM care oferă chatbot live pentru site-ul dvs. Web. Platforma chatbot este integrată cu instrumentul CRM gratuit al HubSpot, ceea ce înseamnă că roboții dvs. pot livra mesaje mai personalizate pe baza informațiilor pe care le aveți deja despre clienții dvs.

Caracteristici cheie

  • Cu siguranță, HubSpot are cea mai bună caracteristică cheie care este sincronizarea automată a tuturor datelor colectate de roboți.
  • HubSpot, chatbot nu oferă clientului sentimentul robotic

Avantaje –

  • Hubspot Oferă o configurare simplă a botului cu doar un clic 
  • Vă puteți crea propriul bot personalizat fără codare

Contra -

  • Hubspot are un plan de preț ridicat
  • Interfețele de chat pot fi dificile pentru vizitatori

Prețuri

Starter 45$ luna

Profesionist 800$ luna

Enterprise 3.200 USD lunar

9.Wit.ai –

Wit.ai este un software gratuit de chatbot în limba thailandeză, pe care îl puteți crea cu ușurință text sau vocal pe platforma dvs. de mesagerie preferată, iar interacțiunea multimodală este disponibilă oricui.

Caracteristici cheie

  • Creați o experiență personalizabilă pentru oameni unde se află
  • Creați chatboți inteligenți pentru canalele sociale
  • Chatbot-ul Wit.ai cunoaște cât mai multe limbi

Avantaje –

  • Configurare și implementare ușoară
  • Lagar în comunitate

Contra -

Nu are slotul necesar

Prețuri

Wit.ai este o platformă chatbot gratuită. Puteți crea un cont Wit.ai prin logare și îl puteți utiliza conform cerințelor.

Alte platforme AI Chatbot în 2022

1. Aivo –

Aivo a fost lansat în Argentina în 2012, când fondatorii săi căutau o modalitate de a reinventa comunicarea între companii și clienții acestora.

Astăzi, cu birouri în nouă țări, este una dintre cele mai mari și mai de succes platforme de chatbot AI din lume și a avut peste 120 de milioane de conversații în întreaga lume în 2018 în engleză, spaniolă și portugheză.

Clienții lor implică Visa, Uber, LG și General Motors.

Aivo creează roboți pentru organizații de forme și dimensiuni întregi.

Boții lor sunt alimentați de inteligență artificială și permit companiei dvs. să răspundă clienților în timp real cu text sau voce și pot fi configurați să înțeleagă reguli diferite pentru fiecare canal, apoi să se automatizeze în consecință.

Adaptați-vă pentru a prezenta răspunsuri. Se integrează cu ușurință cu o serie de instrumente terțe, inclusiv Salesforce și Zendesk.

Prețul pentru AgentBot de la Aivo începe de la 75 USD pe lună, care include 1.000 de sesiuni lunare.

Sesiunile suplimentare costă 26 USD per 100. În plus, vine cu un test gratuit de 30 de zile.

2. ItsAlive | Platforme Chatbot (2022) –

Acest startup francez a devenit unul dintre cei mai buni chatbot AI pentru Facebook Messenger.

Ajută companiile să reducă timpul de răspuns la întrebările frecvente prin detectarea cuvintelor cheie în Facebook Messenger și răspunzând direct prin chatbot.

Deoarece majoritatea chatbot-urilor cu inteligență artificială merită, puteți preda conversația unui om atunci când este necesar.

ItsAlive este puțin mai orientat spre tehnologie decât omologii precum MobileMonkey și Chatfuel, deși face tot posibilul pentru a se asigura că și utilizatorii non-tech îl pot folosi.

Boții săi lucrează cu cuvinte cheie pe care le învață de la utilizatori pentru a răspunde la întrebările lor în viitor.

De asemenea, folosește rețete pentru a răspunde automat atunci când utilizatorii folosesc anumite cuvinte cheie sau expresii.

Puteți adăuga câte rețete doriți și le puteți porni/dezactiva după cum doriți.

Printre clienții importanți se numără Coca-Cola și Johnson & Johnson. Planul său gratuit vă permite să trimiteți 1.000 de mesaje pe lună.

Planul său Pro este de 99 USD/lună și include analize complete și KPI, precum și generarea de clienți potențiali și asistență interfon.

3. Imperson | Platforme Chatbot (2022) –

Imperson este una dintre agențiile de top în chatbot-uri pentru întreprinderi care acceptă text, audio, video, AR și VR pe toate platformele majore de mesagerie.

Studioul său de creație cu servicii complete implementează și găzduiește botul dvs. și oferă un tablou de bord avansat de analiză, care include informații în timp real pentru a optimiza performanța.

De asemenea, monitorizează performanța chatbot-ului tău și o personaliză în mod constant în funcție de comportamentul utilizatorului.

Navigatorul de conversații folosește memoria relațională, intenția utilizatorului NLP și contextul conversațional profund pentru a ghida conversațiile.

Și un moderator AI ajută utilizatorii să-și atingă obiectivele.

Potrivit site-ului său web, Imperson se străduiește să-și dezvolte boții pentru a folosi un limbaj natural care să se potrivească cu vocea autentică a fiecărui brand pentru a crea conexiuni cu consumatorii care se traduc în relații.

Partenerii și clienții săi au implicat Disney, Microsoft, Amazon și National Geographic.

4. Bold360 | Platforme Chatbot (2022) –

Fiind cea mai strâns integrată soluție de agent și bot din industrie, Bold360 folosește inteligența artificială pentru a face agenții mai eficienți și pentru a oferi o tranziție fără probleme de la roboți la agenți.

Ceea ce face ca Bold360 să fie unic este faptul că și-a patentat tehnologia de procesare a limbajului natural pentru a ajuta mărcile să construiască chatbot care pot înțelege intenția clienților lor fără a fi nevoie de potrivirea cuvintelor cheie.

AI conversațional poate interpreta un limbaj complex, poate aminti contextul unei întregi conversații și poate răspunde utilizatorilor cu răspunsuri naturale.

Clienții vă pot cumpăra produsele și prin intermediul unui chatbot.

În continuare, puteți oferi chatbot-ului dvs. propriul caracter și îl puteți rula pe aproape toate canalele de mesagerie.

Clienții Bold360 implică companii precum Intuit, Edible Arrangements și Vodafone.

5. Meya AI | Platforme Chatbot (2022)-

Meya AI vă ajută să construiți roboți sofisticați sau „aplicații cognitive”, așa cum le numesc ei, fără a rămâne blocat de elementele de bază.

Cadrul său cognitiv conține tot ce aveți nevoie pentru a construi un bot AI și vă permite să creați, găzduiți și să vă antrenați aplicația cognitivă/botul AI într-un singur loc.

Studioul său bot are un editor criptat, chat de testare, corectare live și vizualizator.

Se integrează perfect cu aplicațiile terțe și vă permite să vă scalați cu ușurință boții pentru a profita de cea mai mare populație.

Meya are un manager dedicat de asistență pentru clienți cu care puteți comunica printr-un canal privat Slack.

Vă puteți aștepta să primiți un răspuns la orice întrebare în termen de 12 ore.

Sistemul său bazat pe cloud vă permite dvs. și echipa dvs. să lucrați în colaborare, permițându-le să se conecteze direct la backend-ul afacerii dvs. pentru a trimite și primi date.

De asemenea, veți putea aduna informații despre clienții dvs. și îi veți menține implicați în afacerea dvs.

Mia oferă o probă gratuită de 14 zile. Planul său standard costă 99 USD/lună.

6. Botsify | Platforme Chatbot (2022)-

Dacă vă grăbiți să vă configurați botul și să porniți, Botsify este platforma pentru dvs.

Este un instrument foarte ușor de utilizat și nu aveți nevoie de cunoștințe de programare pentru a-l folosi.

De exemplu, vă permite să construiți chatboți inteligenți pentru site-uri precum Facebook Messenger, Slack și altele, fără codare.

Este la fel de ușor de utilizat pe cât vine, cu șabloane personalizabile și o interfață de tip drag-and-drop.

Botul poate fi învățat cum să gestioneze interacțiuni complexe în viitor și permite unui agent în direct să preia conversația în orice moment, ceea ce poate fi de mare ajutor dacă este nevoie urgentă de intervenția umană.

Platforma introduce formulare de conversație care colectează informații de la utilizatori prin conversații prin chatbot și oferă plugin-uri pentru integrarea platformei dvs. cu chatbot-uri prin API-ul JSON sau RSS Feed.

Printre clienții lor se numără Apple, Shazam și UNICEF.

Planul Botsife Pro costă 50 USD pe lună. Vă va oferi chatboți nelimitați, până la 30.000 de utilizatori unici și mesaje nelimitate. În plus, oferă un test gratuit de 14 zile.

7. Botssurub | Platforme Chatbot (2022)-

Platforma de chatbot BotsCrew este o soluție perfectă pentru întreprinderile și întreprinderile mijlocii.

Echipa poate adapta platforma la nevoile dumneavoastră și vă poate ghida prin întregul proces de dezvoltare.

Deci, este o soluție cu risc scăzut, cu efort redus, care poate fi scalată și stocată pe serverele dvs. dacă sunteți conștient de securitate. Și pe de altă parte este mai valoros.

Puteți începe cu platforma pe cont propriu. Platforma a fost construită având în vedere non-coduri.

Vă permite să creați, actualizați, antrenați și analizați rezultatele chatbot-urilor din mers, cu o interfață simplă și ușor de utilizat.

Platforma oferă în prezent boți multilingvi cu integrare nativă cu FB Messenger și widget-uri de site.

Vă puteți conecta la alte platforme precum WhatsApp, Twitter, Telegram etc. la cerere.

Botul pe care îl construiți va trăi pe mai multe platforme și nu trebuie să fie replicat.

Prețurile platformei de chatbot BotsCrew pornesc de la 600,00 USD pe lună, dar prețurile pot varia în funcție de integrările, caracteristicile și personalizările pe care le doriți.

Taxele de instalare încep de obicei de la 3.000 USD.

8. Zendesk –

Zendesk este o platformă populară de chatbot AI preferată de mărci.

Una dintre cele mai simple aplicații chatbot de instalat, se integrează în mod natural în toate tipurile de media: voce, chat, rețele sociale.

Beneficiile Zendesk sunt remarcabile: personalizare avansată, urmărire a vânzărilor/conversiilor și monitorizare în timp real.

Vă permite să păstrați o evidență a tuturor informațiilor legate de chat-uri de pe un singur ecran, permițând stabilirea de obiective și diverse urmăriri.

Este unul dintre cele mai bune instrumente de chat live pentru o gamă largă de companii, fie ele mici sau mari.

Acest lucru poate fi potrivit pentru portalurile de servicii online 24/7 care necesită o bază extinsă de cunoștințe și căutări de întrebări frecvente.

De asemenea, planul gratuit poate fi suficient pentru site-urile web mai mici care au nevoie doar de un chat la un moment dat.

9. Olark –

Olark este o alternativă excelentă pentru companiile care doresc să atragă potențiali clienți, să crească vânzările și să ofere asistență.

Planurile avansate Olark oferă tot ceea ce aveți nevoie pentru o interacțiune și un management optim: casete de chat personalizate, acces la istoricul de chat, monitorizarea performanței echipei sau efectuarea de sondaje înainte de chat. posibilitate

Această platformă de marketing conversațional este perfectă pentru orice afacere care dorește să se dezvolte, deoarece este concepută pentru a vă ajuta să obțineți clienți potențiali, să creșteți vânzările și să oferiți asistență.

10. Userlike –

UserLike este o aplicație chatbot care poate fi aplicată pe site-ul tău WordPress.

Se remarcă prin designul său excelent care îmbunătățește experiența utilizatorului: widget-uri de chat, chatbot și integrare naturală între platforme, CRM și e-mail.

De asemenea, permite rapoarte de analiză, astfel încât să puteți îmbunătăți performanța și optimizarea conversațiilor.

În cele din urmă, oferă servicii conforme GDPR, făcându-le o opțiune ideală pentru companiile din Uniunea Europeană.

Este recomandat pentru echipele de dimensiuni medii care au nevoie de chat live care să răspundă nevoilor utilizatorilor lor și să permită diferite integrări cu instrumentele lor.

Care sunt beneficiile afacerii care utilizează chatbot-uri AI?

Afaceri folosind chatbots ai

Fiți prezent pe toate platformele pentru a vă adresa consumatorilor:

Companiile sunt acum disponibile pe fiecare canal imaginabil, inclusiv pe web, site-uri de socializare și chiar aplicații mobile. Dacă puteți comunica în mod constant cu consumatorii dvs. pe toate platformele, este avantajos să aveți o prezență omnicanal.

Companiile pot crea o prezență omnicanal și pot menține interacțiuni consistente pe toate canalele cu ajutorul chatbot-urilor conversaționale AI.

Acest lucru se întâmplă ca urmare a tabloului de bord al echipei de asistență pentru clienți pe care AI/CX îl oferă, permițând echipei să vadă toate biletele dintr-un singur panou. Agenții experienței clienților pot răspunde rapid la biletele care necesită atenție cu ajutorul acestui tablou de bord.

Construirea unei prezențe online bine rotunjite este o componentă esențială a marketingului de brand. Puteți atrage pur și simplu clienți de oriunde. Prin urmare, acest lucru vă ajută să dezvoltați o valoare mare de reamintire a mărcii pentru potențialii consumatori, precum și o rată crescută de fidelizare și reținere a clienților.

Chatbot AI rapizi și eficienți pentru rezolvarea întrebărilor:

Chatbot-ii AI sunt capabili să citească, să înțeleagă și să răspundă cu precizie la întrebările utilizatorilor în doar câteva secunde.

Atunci când dezvoltați un chatbot pentru o afacere, este esențial să furnizați chatbot-ului toate informațiile relevante despre clienți, funcțiile de afaceri și instrucțiunile adecvate. Acest lucru stabilește o bază pentru capacitatea chatbot-ului de a înțelege natura interogării clientului și posibilele soluții.

Un chatbot AI poate procesa toate informațiile care i se oferă, poate înțelege călătoriile utilizatorilor și poate ajuta la rezolvarea problemelor, în funcție de cea mai bună abordare.

Cu toate acestea, există o tranziție fără probleme între chatbot și persoana reală dacă întrebarea unui client este complicată și nu poate fi răspunsă de către chatbot.

Chatbot-urile AI sunt disponibile non-stop:

Lumea avansată tehnologic de astăzi nu poate aștepta. Puteți fi contactat de clienți (și potențiali clienți) zi sau noapte. Trebuie să fii disponibil în acel moment precis.

Clienții pot contacta multe companii simultan dacă au acces la internet și sunt cunoscători de tehnologie. Mărcile concurează puternic între ele, iar câștigul depinde de oferirea celei mai bune experiențe pentru consumatori.

Clienții consideră companiile care au o prezență online puternică și asistență pentru clienți 24 de ore din 24 ca având un avantaj. Chatbot-urile AI vă pot oferi avantajul competitiv de care aveți nevoie pentru a reuși.

Clienții care utilizează bunurile sau serviciile dvs. ar avea nevoie, de asemenea, de asistență imediată. Mărcile care pot oferi acest nivel de îngrijire a clienților vor domina competiția pentru loialitatea consumatorilor.

Analiză și dezvoltare simplă:

Chatboții AI au un tablou de bord de analiză pentru a obține informații mai aprofundate și date utile. Folosind inteligența artificială, companiile pot folosi aceste informații pentru a îmbunătăți experiența consumatorului.

Este esențial să înțelegeți diferența dintre o experiență decentă și remarcabilă pentru client. O companie își poate schimba în mod miraculos jocul CX dacă recunoaște acest decalaj și ia măsuri. Chatbot-urile AI pot fi îmbunătățite pentru rezultate mai bune folosind o analiză simplă și o strategie bazată pe date.

Volumul conversațiilor, rata de îndeplinire a obiectivelor, numărul de roboți lansati, rata de respingere, rata de rezervă, rata de retenție și scorul de satisfacție sunt doar câteva dintre datele care pot fi capturate pentru studiu. Acestea sunt intr-adevăr clișee. Pe lângă acestea, puteți crea, de asemenea, analize personalizate bazate pe nevoile afacerii dvs.

Creșteți volumul de asistență cu AI Chatbots:

Asistența pentru clienți este o activitate foarte provocatoare și consumatoare de timp, în special pentru companiile mari.

Când există mii de bilete, apeluri și e-mailuri, furnizarea de servicii pentru clienți devine imposibilă. Clienții solicită frecvent lucruri precum modificarea informațiilor de contact, actualizarea datelor, urmărirea comenzilor, solicitarea schimburilor și asistență pentru probleme tehnice.

Este nevoie de puțin timp, dar este ușor de gestionat aceste cerințe simple. Scopul chatbot-urilor AI este următorul.

Utilizați chatbot-uri AI pentru a crește implicarea clienților

Proprietarii de afaceri acordă o importanță deosebită menținerii clienților interesați. Interacțiunea cu clienții are diverse avantaje pentru marketing și vânzări, inclusiv valoarea crescută a retragerii mărcii, clienți potențiali de înaltă calitate și clienți devotați.

Potențialul chatbot-urilor AI de a crește implicarea clienților este enorm. Cu inteligența artificială, companiile se pot personaliza până la punctul în care clienții se simt în largul lor interacționând cu ei așa cum ar face-o cu oamenii.

Majoritatea clienților se simt confortabil să comunice cu companiile și să le ofere informațiile lor personale, atâta timp cât firmele le folosesc pentru a-și adapta interacțiunile cu ei, mai degrabă decât să le mute pur și simplu prin ciclul de vânzări.

Companiile obțin un avantaj față de rivali prin crearea de chatbot-uri AI pentru răspunsuri în timp real. Atunci când dialogurile cu companiile sunt importante și interesante pentru ei, clienții preferă să rămână online pentru perioade mai lungi de timp.

Generarea de lead-uri prin chatbot-uri AI:

Un chatbot AI poate să nu genereze cu adevărat clienți potențiali, dar s-a demonstrat că are capacitatea de a face acest lucru. Clientele potențiale produse de chatboții AI sunt considerabil mai probabil să fie utilizate pentru tranzacții.

Acest lucru se datorează faptului că deseori clienții își dezvăluie voluntar informațiile personale și nevoile cu ajutorul chatboților (mult prea ușor în comparație cu apelurile/e-mailurile la rece).

Chatboții AI pot folosi un mesaj de bun venit pentru a crea o primă impresie bună. Acest lucru poate servi ca un spărgător de gheață pentru a ajuta un prospect să înceapă o conversație cu o companie.

În plus, funcționalitatea multilingvă a chatbot-ului contribuie în mod semnificativ la generarea de clienți potențiali. Extinde piața țintă și deschide oportunități în altă parte. 

Avantajele chatbot-urilor AI pentru clienții dvs.:

Accesibilitatea continuă:

Dezvoltarea unei strategii de servicii pentru clienți care să împiedice consumatorii să aștepte până când reprezentanții serviciului pentru clienți sunt liberi. Utilizarea AI Chatbot în cea mai mare măsură posibilă și asigurarea faptului că excelează la rezolvarea întrebărilor va face acest lucru simplu de realizat.

Răspuns consecvent:

Consecvența unei companii este un semn al fiabilității și sincerității acesteia. A fi consecvent în chat este o virtute atât pentru brand, cât și pentru clienți. Chatbot-ii AI vă pot ajuta să păstrați consistența în toate discuțiile care au loc în numele companiei dumneavoastră.

Personalizare:

Clienții doresc ca mărcile să fie pe deplin conștiente de preferințele și achizițiile lor.

Întreprinderile trebuie să fie conștiente de opțiuni și reglementări, chiar și pentru vânzarea în sus sau încrucișarea de bunuri și servicii. Companiile pot reduce acest decalaj și își pot înțelege pe deplin (și își pot aminti) consumatorii cu ajutorul chatbot-urilor AI.

Răspunsuri în timp real:

Companiile cu cel mai mic timp mediu de răspuns tind să câștige mai multă tracțiune și încredere din partea clienților lor. Clienții sunt mulțumiți de inițiativele companiei privind experiența clienților atunci când primesc răspunsuri prompte, în timp real, care îi fac să se simtă importanți. Chatbot-urile AI sunt proiectate să răspundă instantaneu.

Autoservire:

Clienții și organizațiile deopotrivă pot economisi o tonă de timp și de muncă prin utilizarea întrebărilor care se adresează personalului. Aproximativ 70% dintre întrebările autoservire pot fi rezolvate de companii care folosesc chatbot-uri AI. Acest lucru poate ajuta clienții să ia decizii fără asistență de către agent. Chatbot-ul AI poate gestiona toate aspectele experienței clientului, inclusiv educația, tranzacțiile și chiar asistența post-cumpărare.

Concluzie –

Cel mai important, așa cum am spus mai înainte, au fost făcute mai degrabă din necesitate decât din lux. În mediul de trafic tehnologic avansat de astăzi, platformele de chatbot ai vă ajută afacerea să fie accesibilă 24 de ore din 24, fără a fi nevoie să investiți masiv în angajarea reprezentanților serviciului pentru clienți.

Și dacă nu ai unul, poți începe să construiești primul tău chatbot cu Botrise. 

Botul Botrise vă permite să optați pentru o perioadă de încercare gratuită timp de 30 de zile, care poate fi ulterior actualizată în funcție de nevoile și cerințele dvs. de afaceri.